2013. március 16., szombat

4. dííj + fontos

Nagyon szépen köszönjük a díjat 



11 dolog rólunk:
Zsuzsi
  1. elolvastam a SzJG 8-at. ééés imáádom/imádtam, mint mindig.<3333
  2. most szürke a körmöm, mert ahhoz volt kedvem.
  3. nem tudom miket írtam az előzőkhöz, ezért hablatyolok össze-vissza
  4. egy ideig sárkányt neveltem a telefonomon, aztán.... meguntam
  5. bárányfarmom is van
  6. most kezdtem megcsinálni a jogosítványt 
  7. németet 10, angolt 2 éve tanulok - érdekfeszítő tények, mi?:)
  8. szeretem elhúúúúúúúzni a szavakat
  9. félek a kamionoktól, lovaktól, méhektől, darazsaktól, madaraktól....ennyi
  10. rózsaszín a biciklim. hogy miért? mert ahhoz volt kedvem.:D
  11. Pretty Little Liars fan vagyoooook. egyszerűen IMÁDOM.

Szandi:
  1. szeretek olvasni, bár mostanában nincs időm rá :/
  2. írás közbe szoktam zenét hallgatni
  3. nincs példaképem, a magam útját járom ;)
  4. utálom a spenótot
  5. van skype-om
  6. megcsináltam a rajz órai munkát itthon :)
  7. szeretek bóklászni a természetben
  8. fáradt vagyok
  9. hétköznap 6-kor kelek
  10. a buszozás elálmosít :)
  11. szinte kínzás volt ezt megírni :)
Kérdések:
Minden blogon rendszeres olvasó vagy amit olvasol?
- Zsuzsi: Nem. Sehol nem vagyok rendszeres olvasó. Hogy miért? Mert lusta vagyok rányomni arra a gombra.
- Szandi: Nem vagyok sehol sem rendszeres olvasó.
Van twittered?
- Zsuzsi: Van
- Szandi: Van.
Magadnak csinálod a fejlécedet?
- Zsuzsi: Egyszer próbáltam, de azt hiszem túliskolázott vagyok hozzá. Most meg úgy vagyok már vele, hogy minek?
- Szandi: Próbáltam már, de még nem sikerült értelmeset összehozni, de rajta vagyok az ügyön.
Mi a kedvenc színed?
- Zsuzsi: Nincs kedvenc színem. mindent szeretek, kivéve a zöldet. egyszerűen irtózom attól a színtől. 
- Szandi: Nincs kedvemcem, de van olyan, amikor egy-egy színt jobban szeretek.
Milyen színű a hajad?
- Zsuzsi: Sötétbarna. sokan feketének hiszi, de kikérem magamnak, hogy SÖTÉTBARNAAA.
- Szandi: Szőkesbarna.
Hányadikos vagy?
- Zsuzsi: Nem mondom meeeeg. Bleee. A lényeg, nem vagyok ovis, muhahaha.
- Szandi: Magam sem tudom :D
Mit ettél ebédre?
- Zsuzsi: Halsalátát. Csoda, hogy ettem valamit.....
- Szandi: Pizzát.
Van olyan szereplőd, aki hasonlít rád?
- Zsuzsi: Igen
- Szandi: Igen.
Papíron vagy géped írod meg a történeteidet?
- Zsuzsi: Gépen
- Szandi: Gép.
Hány blogod van?
- Zsuzsi: Egy
- Szandi: Egy.
Milyennek tartod magad?
- Zsuzsi: Hosszú lenne leírni. az első 4 ami mindig eszembe jut, hogy szép, kedves, okos és SZERÉNY
- Szandi: Utálok magamról véleményt alkotni, szóval most sem fogok.

Bocsánat, de ezt a díjat senkinek nem tudjuk elküldeni, időhiányból. 

A RÉSSZEL IS CSÚSZNI FOGUNK! FELTEHETŐLEG HOLNAP ESTÉRE LESZ KÉSZEN! ELNÉZÉST AZOKTÓL AKIK VÁRTÁK! MÉG EGYSZER BOCSÁNAT!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése